miss you like cracy:(

jaa tametusan det va länge sen man va här.. haha en dag som denna vill man ju helst sitta ute och jazza men får hoppas att vädret håller i sig hela valleballe- helgen:D

jahaa.. vad står på att-göra-listan idag då? joo mamma fyller år så man ska fira den gamla haggan ( skojarr gillar min mamma hehe) och sen ska man väl så smått börja planera hela sin framtid... ( skojar igen) jävligt skojig idag om jag får säga det själv.... ( IGEN!! haha)

eftersom att det va ett tag sen så orkar jag inte skiva allt jag gått igenom den här tiden så kommer här en förkortad version av mitt liv just nu:


* firade påsk med mormor och morfar som jag inte träffat sen i julas så det va ett sannerligen kärt återseende

* det va inte så kul att jag och min lillasyster gick vilse i dom småländska skogarna och irrade omkring i cirkus 2 timmar tills vi fick lift tillbaka... tål att tilläggas att vi gått typ 2 mil käpprätt åt fanders

* att jag försöker( och har nästan lyckats) vara på alla mina lektioner de senaste veckorna ( 2 veckor) men men har ju mycket att ta igen:S

* har även lyckats supa bort min plånbok:( alla viktiga kort och alla fotan är nu ett minne blott.. buhuuu

* att jag har saknat dig, föraktat dig och nu saknar jag dig igen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback