jag älskar mitt meningslösa liv..

hur är ditt liv? haha ja dagen har gått rätt fort. började med en ofrivillig sovmorgon och sen har det bara gått uppför och slutade med TV- spel hos edvin. lite fotboll där i mellan skadade inte det heller..

helgen va väldigt lyckad ( trots att jag inte minns alltför mycket så va jag, enligt starka källor, överallt och ingenstans) vill passa på och be om ursäkt till alla inblande! tack för att ni finns<3

vet inte mer vad jag ska säga.. ska ner till mormor och morfar i helgen och det är väl inte direkt pepp men det va skitlänge sen man såg som söta små liven så jag antar att det är nu eller aldrig...


varför kan du inte bara försvinna från mitt huvud!?!?!?!?!?!?!?! jääävla sopa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback