trött, förväntansfull och lycklig

trots att min helg har vart lika vit som nyfallen snö är jag fortfarande sjukt trött och har en pannknack som heter duga! va det värt det?

såå man kan ju fråga sig vad jag har haft för mig i veckan och det kan jag ganska snabbt svara på : absolut typ ingenting.. jobbat, hållt mig från att röka och träffat en och annan vän. känner mig deppig på nåt jävla vänster... det suger
 
sånt här kanske man skriver precis efter nyår, men det är inget jag tänkt på förens nu: mina förvätningar på-09

jag förvöntar mig att jag:

ska skaffa körkort- det verkar så jävla bekvämt och nice, sen känns det som något som man borde göra när man fyllt 18, samma som att man "borde" bli av med oskulden när man fyllt 15)

Att flytta hemmifrån- hur mycket jag än älskar min familj och allt det va vi har, hur mycket jag än VILL stanna hemma och inte flytta så känner jag att jag måste ifrån gnesta.. det är alldeles för litet, man blir nästa klaustrofobisk! sen tror jag att man växer mycket.

Kommit in på en högskola- eller iaf sökt, eller kommit fram till vilken jag ska gå i, i vilken stad and so on.. för plugga vidare det ska jag..

Ta vara på all tid- inte sitta hemma nåndag man är ledig bara för att "vila upp sig"  för i ärlighetens namn känns det inte som att jag gör ett skit på jobbet, folk sitter bara och gnäller för att dom skulle gått på rast för 4 minuter eller slutat för 3.5 minuter sen JOBBA SOM SERVITRIS! kom och gnäll sen.. inte för att det är särskillt jobbigt, men det känns som det om man jämför.. om man nu ska vara så töntig så man gör det ( hehe ) nej istället tänker jag ägna åt min familj och mina vänner.. det är inte förens man förlorar en bra vän som man inser hur mycket den egntligen betydde.. eller inte betydde, det gäller att hålla koll på vilka som gör det och vilka som bara är bölder i anus..


nog med predikan! kyss och godnatiZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback